søndag, juli 19, 2009

Strik / knitting

-Torsdag aften, nöjagtig tre uger efter jeg slog op masker til den, blev de sidste masker lukket af på mandens sweater. I dag har jeg så klaret den smule montering der var og den ligger nu i vaskemaskinen. I morgen når den er tör syr jeg knapper på og så får I foto af den på modtageren. Mit næste store projekt bliver min stakkels Sylvi, der stadig kun har to ærmer og et halvt fremstykke. Inden jeg tager den op igen er der dog et par småting der lige skal laves færdige.

-Thursday evening, precisely three weeks after casting on, I cast off the last stitches on the sweater for my husband. Today I did the little finishing there was and now it´s in the washing machine. Tomorrow when it´s dry I´ll sew on the buttons and then you´ll get a photo of the recipient wearing it. My next big project will be my poor Sylvi, which still only has two sleeves and half a front. Before taking that up again there are a couple of small things that have to be finished first.

2 kommentarer:

Lavendel sagde ...

'Yes!! sagt med betoning, er det ikke den følelse, man har, når det lige pludselig er færdigt? Skønt. Og isæt når det er til en af dine kære.
mange hilsner fra det nordlige Fyn, sydlige Danmark

Kludemutter sagde ...

Har du haft en spand med koldt vand til at dyppe pindene i ;O

Den er smadder flot ;)

Yt.