mandag, juli 06, 2009

Lea´s valmuer / Lea´s poppies




-De danske valmuefrö jeg fik i efteråret af Lea har vokset sig store.




-The danish poppy-seeds I got in the fall from Lea have grown large.











-Og nu er der såmænd kommet knopper på, så hvis vejret holder så dejlig varmt og fint som det har været får jeg måske blomster snart.

-And now there are even flowerbuds, so if the weather keeps on being as nice as it has been I might even get flowers soon.









-Herude er også nogle vilde, meget smukke, islandske blomster.






-Outside there are also some wild, very pretty, icelandic flowers.







-Vilde violer.



-Wild violets.


















-I weekenden havde vi også denne lille, smukke blomst på visit og overnatning.
-This weekend we also had this pretty little flower on a visit and sleepover.







9 kommentarer:

Irene sagde ...

Så køn en have du har :-) Og den lille prinsesse er vel nok yndig!

Lea sagde ...

Ih, hvor dejligt at få et kik i jeres have. De ser ud til at trives de valmuer, sikkert at de nok skal blomster.
De lyserøde bagerst er Engelsk græs og så ligner det Timian i midten jeg kender ikke de gule.
Hun er en kær pige hende Vanda.

Gittemay sagde ...

Smukke blomster - både dem på stilk og den på ben :-).
Glæder mig til at se de valmuer.

KH Gittemay

Helle : sagde ...

Ih hvor er det sjovt at Lea´s valmuer snart blomster hos hos :-) Kær lille pige.

Hannestrik sagde ...

Ja jeg ved du har læst, at jeg har givet dig en awards. Jeg var så træt i går til aften, at jeg ville vente til i dag med at skrive til dig. Og så havde du læst det ----- skøøøønt.
Hilsen Hanne

Karin Grøn sagde ...

Dejlige sommerbilleder fra Island. Herligt at se den store valmue- er spændt på farven og de små hornvioler, som ikke er vilde martsvioler men enten hornvioler eller vilde stedmoder evt en krydsning er bare så søde. Jeg har dem til at så sig selv under mine lyserøde roser hvor de gror sammen med vilde jordbær- det ser bare så sødt ud.
Dejligt at have feriebørn. jeg håber også engang at få børnebørn, men det vil kun tiden vise.

Marianne sagde ...

Sikke mange skønne blomster du har - især den sidste :-)

Knitgirl sagde ...

Det er deilig i hagen om sommeren! Genseren til mannen din blir flott, skikkelig høstfarger!

Torhild Reidardatter sagde ...

skøn kik til haven og blomsten til overnatning er vel nok en skøn lille en.