onsdag, juli 01, 2009

Fri som en fugl /Free as a bird


-Jeg har sommerferie!!! Og jeg har altså ventet utålmodigt kan jeg tilstå. Jeg går tilbage til arbejdet d. 11. august, men derefter skal jeg arbejde meget mindre end jeg har gjort. Grundet ökonomiske vanskeligheder hos foreningen har de været nödt til at fyre os begge medarbejder. Så, i stedet for at arbejde 4 dage i ugen fra 9-16 skal jeg til at arbejde 3 dage i ugen fra 9-12. Det bliver noget af en omvæltning, men så får jeg da mere strikketid!
-I´m on summer vacation!!! And I have to admit I have been waiting impatiently. I´ll go back to work august 11th, but after that I will be working much fewer hours than before. Because of economic difficulties the association had to fire both of us employees. So, instead of working 4 days a week from 9-4 I will be working 3 days a week from 9-12. It will be quite a change, but I´ll get much more knitting time!

7 kommentarer:

Lavendel sagde ...

Dejligt for dig - nyd nu ferien!

marianne sagde ...

Ja noget positivt kan der da være. Rigtig god ferie:)

Helle : sagde ...

Rigtig god ferie, nyd den skønne tid !

Kludemutter sagde ...

Rigtig god ferie, Frida ;)
Ja, det er med at se det posetive i den mere frihed.
Yt.

Eva S sagde ...

Ha en skön ferie.Bra att du är positiv. Tack för senast!
Kram
Eva i Lund

IF Stjernen sagde ...

Mere strikketid er ikke at foragte!

Hvis vi så bare fik penge for det også så var det helt perfekt ;-) Jeg har lige solgt et af mine sjaler, så jeg klager ikke.

God ferie!

Anonym sagde ...

God sommerferie!
Du har en imponerende instilling til livet, masser af positivitet og gåpåmod!
God ferie og held og lykke med den øgede strikketid til den tid.
Kh Karen