lørdag, juni 20, 2009

Næsten færdig og lige begyndt / Almost finished and just begun


-Disse to projekter arbejder jeg på i öjeblikket. Min Mini til voksne er næsten færdig, kun den sidste ærmekant igen, så vask og törring og knapper. Og så har jeg lige begyndt et Baktus törklæde af strömpegarn sammen med en tynd maskinstrikketråd på pinde 4mm, tror det bliver fint.
-These are my two current projects. My Mini for adults is almost done, just have to make the last sleeveedging, then a wash and dry and buttons. And then I´ve just started a Bactus-scarf in sockyarn together with a thin machineknitting-thread on needles US6, I think it´s going to be nice.

1 kommentar:

Marianne sagde ...

Hvor er det nogle skønne ting du har på dine turbo pinde - jeg er helt vild med tørklædet - måske jeg endda kan finde ud af opskriften :-)