lørdag, marts 01, 2008

WIP´s


-Jeg har startet et nyt babytæppe, denne gang i drengefarver. En anden af min mands niecer venter en lille dreng om nogle få uger. Der strikkes på pind 4,5 med tyndt lyseblåmeleret sjalsgarn holdt dobbelt + en tråd babyuld/strömpegarn. Jeg har også gang i et par strömper strl 40-41. Jeg har siden för jul döjet med smerter i höjre skulder, har to gange fået steroid indspröjtninger i både skulderled og leddet hvor kravebenet fæstnes til skulderen, men det er desværre ikke blevet meget bedre. Så nu vil jeg pröve med en weekend uden strik, må se hvis det har nogen effekt. Jeg kommer at have nok at lave alligevel. I dag står den på lidt oprydning/rengöring og indköb af födselsdagsgave og i aften skal jeg til 60 års födselsdagsfest. I morgen måske jeg sku begynde at kigge på skatterapporterne, ikke sjovt, men meget skönt at få overstået.
-I´ve started a new babyblanket, this time in boy colours. Another of my husbands nieces is expecting a little boy in a few weeks. I´m knitting with needles US7 with pale blue variegated laceweight held double+some babywool/sockyarn. I´m also working on a pair of gentleman´s socks. I´ve been having trouble with pains in my right shoulder since before christmas, twice I´ve gotten steroid injections into both the shoulderjoint and the joint where the collar bone connects to the shoulder, but sadly it hasn´t gotten much better. So now I´m going to try a weekend without any knitting, just to see if it makes any difference. I´ll be busy anyway. Today there´s some tidying up/cleaning and I have to shop for a birthday gift and tonight I´m going to a 60 years birthday party. Tomorrow maybe I should take a look at the tax reports, not fun, but it will be good to get it over with.

6 kommentarer:

Sanne B. sagde ...

Mon ikke det hjælper med en lille strikkepause? Det plejer det for mig. Og så længe man har rigeligt at se til, er det ikke så slemt at undvære.
kh
Sanne B

Made By Dorthe sagde ...

Vil bare lige ønske dig en rigtig god weekend :-)
Knus fra
Dorthe

Randi sagde ...

Så mye fint du har laget. Det tepper ser godt ut. Jeg har helt ramlet av strikke lasset. Kommer vel igjen etter hvert. Men tenkte veldig en pause fra det.
Håper du har en fin kveld.

Klem

damsgaarden sagde ...

Hej Frida.
Tak skal du ha'. Du bliver glad for Grace, jeg skal nok ligge den på bloggen når den er tør.
KH Jette

Betina Olesen sagde ...

Der er vist noget mned tæpper og dig ;-) synes ihvertfald at du snart har fået lavet mange.
Øv...det er da træls med den skulder....nok en god ide med et weekend stop af strik.... måske lidt scrapbooking var sagen.....LOL

Hygge fra Betina

damsgaarden sagde ...

HejFrida.
Tak skal du ha'.
KH Jette