mandag, juli 09, 2007

Vanda Sólrún




-I dag har vi fået passe Vanda Sólrún, og det eeeelsker vi jo! Hun morer sig også rigtig godt, med al den opmærksomhed hun får.

-Today we got to watch Vanda Sólrún, and we loooove it! She also has a good time, what with all the attention she gets.
-Her læser hun sammen med moster.


-Here she´s reading with her aunt.




-Her leges der med dukker og bamser sammen med morbror.



-Here she´s playing with dolls and teddys with her uncle.



-Vanda og store bamse.


-Vanda and big teddy.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Vanda er bare SÅÅÅÅ deilig!! Jeg deler din glede over barnebarn, har selv 7, snart 8 :-) Og, JAAAA, jeg gleder meg til å dele rom med deg til strikkefestivalen! Husk å ta med ørepropper, det hender jeg snorker....hihi!
KH Vigdis

Trine Als sagde ...

Hvor er hun dog blevet stor den dejlige Vanda. Skønt billede hvor hun hiver store bamse i næsen *hihi*
Kram

Anonym sagde ...

Så søt hun er, lille Vanda:-) Ville bare ellers titte innom for å fortelle deg at du har en navnesøster i min lillespurv, men jeg holder henne stort sett anonym på nettet da;-)Klem fra Fuglemamma www.fuglemamma.sprayblogg.no