tirsdag, februar 13, 2007

Hvad strikker hun så på nu? / So what is she knitting now?



-Efter sjalet til Anne Mette blev færdigt, så skulle der jo gang i noget nyt.


-Since the shawl for Anne Mette was done there had to come something new.


-Jeg har startet et langsjal/stola til min söde veninde Joan i Köbenhavn. Hun er altid parat til at göre mig en tjeneste og tilbyde overnatning når jeg er i byen, så hun har virkelig fortjent noget fint fra mine pinde. Nu håber jeg bare hun kan lide farvevalget.


-I´ve started a longshawl/stole for my sweet friend Joan in Copenhagen. She´s always ready to do me favours and offer accomodation whenever I´m in town, so she´s really earned something nice from my needles. Now I just hope she likes my choice of colours.

-Jeg har også begyndt på en sweater til min lille niece der fylder 4 år i næste måned. Jeg bliver glad af at strikke i sådanne farver!
-I´ve also started a sweater for my little niece who´ll be 4 years old next month. Knitting with these colours makes me happy!
-Men nu må disse to projekter alligevel lægges til side et stykke tid. Jeg har for længst bestemt at min svigerdatter skal have et sjal til sin födselsdag, og nu er der pludselig kun to uger indtil dagen!
-These two projects have to be laid aside for a while. I´ve long since decided that my daughter-in-law should get a shawl for her birthday, and now suddenly it´s only two weeks away!
-I morgen tidlig flyver jeg til Köbenhavn, skal til et möde der fredag og lördag og så hjem igen söndag. Men först skal jeg til Webstrik strik-in hos AnneStuds hele onsdagen og torsdagen bliver brugt til at shoppe lidt, bl.a. töj til Vanda Sólrún.
-Early tomorrow morning I´m flying to Copenhagen, I have to go to a meeting there friday and saturday and then home again sunday. But first I´m going to a Webstrik knitting meeting at Anne´s for the whole of wednesday and thursday will be used for shopping, amongst other things, clothes for Vanda Sólrún.

4 kommentarer:

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Vi ses - god tur.

KH Tina

IF Stjernen sagde ...

Det er godt at se at du kan bruge det garn du har fået herfra :-)

God tur til DK - ærgerligt at vi ikke ses alligevel :-(

Knus Britta

Anonym sagde ...

Hej Frida
Er du helt vild kvinde-menneske? sikke meget du får strikket...er der snart mere garn tilbage på dit lager?
Kh. Bebiane

Pia sagde ...

Hej Frida.


Sikke flot den er den stola til veninden !!! Er det også et mønster du selv laver?
Du hiver snart det ene strikketøj efter det andet af pindene.....som du dog kan producere!! Du VIL bare vinde ik´:-)))))


Knus Pia C
Givskud