mandag, januar 18, 2010

Award


-En af mine læsere har tildelt mig en award, og jeg takker mange, mange gange. Det er dejligt at vide at der er nogen der synes om at kigge herind til mig. Jeg er beordret at vælge 7 andre blogs og sende awarden videre. Det kan jeg bare ikke! Med over 200 skönne blogs på min liste er det aaalt for svært at vælge kun 7. Så, hvis du er interesseret, så snup den. Desuden skal jeg fortælle 7 ting om mig selv. De kommer så her:

-One of my readers has given me an award, and I send her many, many thanks. It´s lovely to know that someone likes to visit me here. I´m supposed to choose 7 other blogs to send the award to. But I just can´t! I have over 200 wonderful blogs on my list and it´s wayyy to hard to choose only 7 of them. So, if you´re interested, just take it. I´m also supposed to tell you 7 things about myself. Here they are:

1. Jeg har 5 börn; de to ældste fulgte med min mand da vi flyttede sammen, den næste fulgte med mig og de to yngste har vi så sammen. Ældste har så en datter og er gravid med en sön på vej, så snart har vi to börnebörn. / I have 5 children; the two oldest came with my husband when we moved in together, the next came along with me and the two youngest we have together. The oldest has a daughter and is pregnant with a son, so soon we´ll have two grandchildren.

2. Vi har haft katte i huset de sidste 15 år, ligenu er der to men de har gennem årene været op til 10 stykker. / We have had cats in the house for the last 15 years, just now there are two of them but through the years there´s been up to ten of them.

3. Jeg er overlever af seksuelt misbrug i barndommen. / I´m a survivor of childhood sexual abuse.

4. Jeg har gennem mange år arbejdet indenfor patientorganisationerne, både frivilligt og lönnet. / For many years I have worked within patient organisations, both voluntary and paid work.

5. Jeg drikker aaalt for meget kaffe. / I drink wayyy too much coffee.

6. Jeg ryger også aaalt for meget. / I also smoke wayyy too much.

7. Og jeg skulle gerne behöve blive ca 10kg lettere. / I could also benefit from losing around 20 pounds.


Ingen kommentarer: