mandag, oktober 12, 2009

Danmarkstur / Trip to Denmark


-Sent torsdag aften kom jeg hjem efter en dejlig tur til Danmark. Fredag d. 2/10, meget tidligt om morgenen tog jeg af sted; taxi, bus, fly, tog, bus og til sidst taxi igen. Jeg endte dette dejlige sted, på Vandrehjemmet i Svendborg,  sammen med omkring 100 andre damer + 1 mand. Det var altså tid til Webstrik´s årlige strikkefestival. Helt indtil söndag eftermiddag strikkede vi, snakkede, spiste god mad, kiggede og köbte garn og andre lækre ting, hjalp hinanden, beundrede hinandens projekter, lo og snakkede mere, strikkede lidt til og i det hele taget hyggede os gevaldigt. Tusind tak til alle deltagere for en heltigennem pragtfuld weekend. Jeg glæder mig allerede til næste år i Næstved.

-Late thursday evening I came home after a wonderful trip to Denmark. Friday 2/10, very early in the morning I took off; taxi, bus, airplane, train, bus and lastly taxi again. I ended up in this lovely place together with around 100 other ladies + 1 man. It was time for my internet knitting group´s annual knitting festival. Until sunday afternoon we knit, chatted, ate good food, browsed and bought yarn and other lovely things, helped each other out, admired each other´s projects, laughed and chatted more, knit a bit more and just had a delightful time. A big thanks to all participants for a wonderful weekend. I´m already looking forward to next year in Næstved.

3 kommentarer:

Birgitta sagde ...

Hej! Förstår att du haft en superhärlig helg med mycket stickning, snack och gemenskap. Det kan man leva länge på.
Hoppas din vecka blir härlig.
Kramar till dej.
Birgitta

Annette sagde ...

Kære Frida. Tusind tak for dejligt selskab i Svendborg - glæder mig til vi ses igen i Næstved...
Dejlige ting du har fået dig med hjem.
kh
Annette

Trillemor sagde ...

Hej Frida. Det lyder som om det har været en dejlig oplevelse med den strikkefestival, det må jeg prøve engang:-) Sikke noget dejligt garn du har købt i dejlige farver. Apropos farver, så har jeg udfordret dig til en lille farveleg, se min blogg:-) Mange hilsener Trillemor