fredag, november 30, 2007

YES!!! Målet er nået! / YES!!! I´ve reached my goal!


-For næsten to år siden strikkede jeg dette, men så kunne jeg alligevel ikke lide at gå med den, så den blev trævlet op og garnet har så ligget i lageret og kedet sig.


-Almost two years ago I knitted this, but then I didn´t like it, so I ripped it and the yarn has been lying in my stash being bored since then.




-Det bliver min förste strikketaske, har aldrig för haft en taske specielt til det formål.

-It will be my first knitting-bag, I´ve never before had a bag especially for that purpose.



-Tasken vejer 322 gram, men hvis jeg fratrækker ringene, på 32gram, så ryger der 290 gram på kontoen, det betyder så at jeg har nået målet, der er nu brugt 10.046 gram garn siden projektet startede d.8.dec 2006. Og jeg er altså mægtig tilfreds med mig selv, jeg har overholdt alle reglerne m.h.t. soldedage og det hele. Jeg vil forlænge indköbsstoppet, men tænker lidt over fremgangsmåden, I skal nok få at vide hvad jeg bestemmer mig for.


-The bag weighs 322 grams, but if I subtract the rings, 32 grams, I get 290 grams for the countdown, that means I´ve reached the goal, I´ve now used 10.046 grams of yarn since the project started on dec.8th 2006. And I´m quite content with myself, I´ve kept to all the rules as to days off and everything. I will be continuing the yarnbuystop, but am thinking a bit about the process, I´ll let you know what I decide.

15 kommentarer:

Tineke sagde ...

Sådan! Et stort tilykke med det, det er da helt vildt at have sådan en "omsætning".

Og flot blev tasken også...

Lene Sophie sagde ...

Den er da blevet rigtig sej. Jeg er ret vild med farverne.

Annette sagde ...

Hej Frida
stort tillykke med forbruget - sikke en rygrad du har! ikke at have købt garn udover tilladte dage.
Tasken er rigtig flot.
kh
Annette

Anonym sagde ...

Hej Frida
Tillykke med at du har nået dit mål.
Det er godt nok sejt at du har kunne overholde alle dine regler.
Hilsen
Susan

Vivian sagde ...

GOOOOOOODT gået! Thumbs up til dig!

KH Vivian

Jette sagde ...

Hvor er det flot af dig, sådan en rygrad har jeg ikke, og du når da garanteret flere gram inden det bliver den 8. Og flotte ting du har lavet.

Anonym sagde ...

Godt gået Frida. Tillykke med at ha' nået målet. En rigtig flot strikketaske du har lavet.
KH Lise

Eva S sagde ...

Bra kämpat! Väskan är tjusig. Njut nu några dagar och så buss på det igen!
Eva i Lund

annestuds sagde ...

Kære Frida
Hvor er du bare sej. Flot taske :-)))
Et stort tillykke med de 10kg.
Kærlig hilsen
Anne

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Wauw! Jeg bukker dybt og tiljubler dig som en gudinde blandt strikkere ;-)
Hvor er det godt gået, jeg ville være flere år om samme omsætning og endda uden at lave så smukke ting!

Kh Karen S

Linda sagde ...

Jeg synes det er viiiildt at du lige har hakket 10 kg garn igennem møllen. Jeg troede det ville være a piece of cake, men.... og jeg har da også fyldt mere på lageret.... Godt gået!
kh Linda

Inca sagde ...

Tillykke med at have nået målet :)
10 kilo! Det er jo helt vildt!

IF Stjernen sagde ...

Godt gået! Og det er nogle flotte ting du har fået ud af de 10 kg :-)

Knus B

Britt-Marie sagde ...

Din väska är som en godis, så söt och ljuvlig.
Du har verkligen avslutat många snygga projekt de sista dagarna. Korg, tröjor, mössor.
Du är verkligen duktig.

Harpa Jónsdóttir sagde ...

Dugleg! Og taskan er líka virkilega sæt.