lørdag, oktober 13, 2007

Rejsestrik /Travel knitting


-Noget fik jeg strikket på min tur. Den grönne oppe-fra-og-ned raglan i str 1,5 år var jeg ca. halvvejs med, den blev lavet færdig. Når jeg har fået hæftet ender og vasket den kommer der en FO post om den. En strömpe i Opal Jeans kom jeg godt ned på foden med, den er nu færdig og den anden begyndt. Den får nu plads ved fjernsynet og de bliver vist frem når parret er helt færdigt. Jeg fik også begyndt på en perlestrikket jakke til Vanda i 6-trådet strömpegarn, det er nu trævlet op og jeg har startet på nyt, var ikke helt tilfreds, opdatering fölger om nogle dage.
-I knitted a little on my trip. The green top-down raglan in size 1,5 years was halfway done, and got finished. When I´ve sewn in the ends and washed it there´ll be an FO post on that one. A sock in Opal Jeans I got a little down the foot, it´s now finished and the second one begun. It´s now sitting by the TV and they will be shown when the pair is finished. I also began a jacket for Vanda in 6-ply sockyarn, it´s now ripped and restarted, I wasn´t quite pleased, update in a few days.
-I morgen viser jeg frem mine indköb. Ja, jeg köbte garn på festivallen!
-Tomorrow I´ll show my shoppings, Yes, I bought yarn at the festival!

Ingen kommentarer: