onsdag, september 07, 2005

Montering af FO´s, 1.kapitel.

I aftes fik jeg vasket og strækket tre sjaler jeg havde strikket i sommer.

Det her sjal er hæklet af tre nögler Sisu fra Sandnes, derefter plokkes op masker i nederkanten og der retstrikkes en kant af to nögler Funny pelsgarn, også fra Sandnes. Skal være en julegave.





Dette sjal har jeg strikket af tre et halvt nögle Baby-ull fra Dale, pinde str 5,5 - selvkomponert mönster, skal gives til en brud på lördag.






Det tredje sjal er retstrikket i striber af diverse rester af Lanett (Sandnes) og Baby-ull (Dale), pinde str 4. Skal være en julegave. I den nederste kant er der strikket nogle omganger påfuglemönster, derfor det vågede udseende.

1 kommentar:

Vivian sagde ...

Hold da op - sikke en masse, og hvor er de fine !! Og jeg er rigtig imponeret over din "gør-det-færdigt-disciplin", der ku' jeg godt lære en del :-)))

KH Vivian