søndag, september 04, 2005

Min födselsdag og alle mine börn.


Ja, som sagt, i går var min födselsdag og vi fik for förste gang i lang tid taget fotos af alle vores börn på en gang. Men först et billede af den fine födselsdagtærte.





Först et billede af mine to dejlige svigerbörn, Vala og Ísar.








Her viser lillesöster at hun i virkeligheden er vokset sin storesöster over hovedet, Brynhildur og Hulda.





Her er det Julíanna, datter til min barndomsveninde, María, der fremviser den tröje jeg strikkede til hende til hendes födselsdag i maj. Garnet er EMU superwash, 100% uld, pinde str 4, design fra Sandnes i Norge.








Her de så alle sammen, mine dejlige börn. Fra venstre: Kristján Þór (24), Hulda Guðrún (28), Þormóður Bessi (11), Brynhildur Helga (13) og Bragi Rúnar (21). Det er det förste billede af dem alle sammen siden Þormóður blev döbt for 11 år siden. De tre ældste er nu flyttet hjemmefra, vi har altså kun to igen.

Her er de to sammen, Hulda den ældste og hendes söde mand, Ísar Logi.






Og det andet unge, söde par; Kristján , den næstældste og hans kæreste Valgerður (Vala).








Mine tre dejlige drenge Kristján, Bragi og Þormóður.











Her vi så, os to gamle med alle vores börn. Fríða og Kristján foran og börnene fra venstre: Brynhildur, Kristján, Þormóður, Bragi og Hulda.






Og allersidst, et billede af os alle, forældre, börn og svigerbörn. Det kan ses at nogen af de unge mennesker havde været sent ude aftenen för. Jeg vender tilbage senere med billeder af mine gaver.

3 kommentarer:

Lene Sophie sagde ...

Hej Frida.

Sikken en stor og skøn familie du har. Og til lykke med fødselsdagen igår - jeg kan se på bilederne at du havde en god dag selvom slutningen blev trist. Det er jo altid sørgeligt at miste et højtelsket dyr.

Hilsen Lene Sophie

Anonym sagde ...

Hej Firda
Hjertelig tillykke med fødselsdagen. Flot kage med meget fin dekoration. Det ser ud til at I hyggede Jer med alle børnene, og ja det er bare med at få taget billeder når man kan samle dem alle. Sørgeligt at dagen endte på den måde, men godt at I har Blíða, som Þormóður så kan trøste sig med, jeg kan forstå på dig at katten var en slags reservemor for ham.
Mange hilsener Bente T

Vivian sagde ...

Hej Frida. Sikke en masse skønne billeder af fødselsdagen !!
Tak for en dejlig 'reportage' :-))

KH Vivian