mandag, september 05, 2005

Mine gaver.

Som I ku se i går så havde jeg en dejlig födselsdag. Her kommer så billeder af de fine gaver jeg har fået.


Denne tröje fik jeg af min elskede mand, det er ikke godt og få fine billeder når farven er så röd, men det er en tröje fra Marimekko design, 100% tynd, tynd Merino uld. Den har glasperleknapper i nakken og faconen er smuk. Selvom strikket er så tyndt så er den tung, så den får et smukt fald.


Her de fine ting jeg fik fra min Webstrik födselsdagsgruppe: af Connie fik jeg et bundt håndfarvet Uruguay-garn i smukke blå nuancer, mönster til tre smukke sjaler og et par dominopinde, måske på tide at jeg pröver det - fra Britt kom der to nögler sokkegarn i en fin gråbrun farve, to stk maskemarkörer (mon hun har lavet dem selv?), en sockometer, det er nu en snedig opfinding, og lidt dansk lakrids (hvordan vidste hun at lakrids er min ultimale svaghed?) - Dorthe sendte et krydsnögle der hun havde vundet sammen to tråde fint lavendelfarvet uldgarn og en tråd effektgarn, et andet nögle af samme effektgarn, en fin lille malet trææske med nogle handlavede köleskabsmagneter i form af blomster, samme slags blomster der er på hendes kort. Smukt, ikke?


Mine veninder bragte mig: fra María og hendes datter, Júlíanna, fik jeg et 10mån abbonement til Ingelise-Alt om håndarbejde og fra Björk en lille dug, en smart bakke af bambusfiber med glassten og lys på og så min egen personlige rygmasseuse. Fint, hvad?

1 kommentar:

Bambusfibre sagde ...

Man kan rigtig meget med bambusfibre ! :-) se fx her ...