mandag, januar 07, 2013

Snart 1000 indlæg! / soon 1000 posts!

- Dette er indlæg nummer 996 her på bloggen, tænk sig bare at jeg har skrevet så meget! Og det skal naturligvis fejres på behörig vis. Når jeg kommer til indlæg nummer 1000 arrangerer jeg en give-away. Hvad det bliver til vides ej endnu, men jeg finder på noget fint, naturligvis noget der har med garn at göre. - This is post number 996 on this blog, imagine that! And of course that calls for a celebration. When I get to post number 1000 I will arrange a give-away. I haven´t decided yet what it will be but I will find something nice for you, and of course it will be something to do with yarn.

4 kommentarer:

Kirsten Krat sagde ...

Det er godt nok flot med så mange indlæg.
jeg mangler kun ca. 900 for at nå dertil :0)

christunte sagde ...

Hold da op! Glæder mig til din give-away. Snart tillykke!

Sigrid S. Eriksen sagde ...

nøj - det er godt nok mange, men det er en fornøjelse at følge dig

Joan B. sagde ...

Det er da helt utroligt at du kan nå at strikke så meget og samtidig have tid til at blogge ;) Glæder mig til at følge med i det nye år også.