lørdag, februar 18, 2012

Nyt garn og flere ting / New yarn and other stuff

- Forleden var jeg nogle dage i Danmark. Jeg havde en rigtig dejlig tur, med en passende blanding af arbejde og hygge. Jeg var bl.a. til strikkecafé HER, og sikke en dejlig butik! Jeg kom også på kjoleudstilling på Amalienborg sammen med Anne og Pia, og jeg fik da også tid til en lille shoppetur på Ströget. Der kom da også lidt godter med hjem, i form af garn, opskrifter og andet fint. - Recently I spent a few days in Denmark. I had a lovely tour, with a good mix of business and pleasure. Among other things I went to a knitting café HERE, such a lovely shop. I also went to see an exhibition of the queens gala dresses at the Royal Palace and I also had time for some shopping. Home came some yarn, patterns and other nice things.

6 kommentarer:

dqpage sagde ...

Det lyder som en rigtig god tur - og garnet ser flot ud - spændende opskrifter..
Jeg glæder mig til at se resultatet når de engang er strikkede :o)
det lyder også spændende med den kjoleudstilling.
hilsen Mona

Unknown sagde ...

Det lyder til at være en perfekt tur til det danske. Dejlige farver du har valgt.

christunte sagde ...

Det ser godt ud! Dejligt at høre, at du havde en rigtig god tur.

Fru Knudsen sagde ...

Dejlig at du havde en god tur her i DK, og ja der kan man bare se, du tager til DK og shopper garn, jeg tog til Island og shoppede garn, ha,ha

Sofie sagde ...

Det ser super spændende ud :)

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Spændende ser dine nyindkøbte ting ud. Glæder mig til at se de færdige projekter.
God weekend.