tirsdag, februar 28, 2012

FO nr 14/2012

- For et par uger siden hæklede jeg DENNE efter det gamle kravemönster. Nu har jeg lavet en ny i tyndt entrådet garn og med hæklenål 2,5mm og naturligvis lidt flere omgange. Jeg synes den blev ret fin og har foræret den til en kollega der ofte får spændinger i skuldrene når hun sidder ved computeren derinde på kontoret. - A few weeks ago I made THIS from the old collar pattern. Now I´ve made this one in a thin one-ply yarn and with hook size 2,5mm and of course a bit more rounds. I think it came out nice and have already given it to my colleague who often gets tensions in her shoulder when sitting at the computer in the office.

5 kommentarer:

Eva sagde ...

Sikke en sød gave:)

Emmy sagde ...

En meget fin hæklet krave , som kan varme skulderen på din kollega:-)

Karin Grøn sagde ...

Fantastisk ide-hvorfor har ingen fundet på det før. Selvfølgelig kan en uldkrave bruges mod spændinger i nakken--- genialt!! jeg troede ikke man kunne strikke sokker i selvstribende garn i dobbelt garn men det kan jeg jo se går strygende hos dig, så det skal da prøves.

Eva S sagde ...

Så fin!

Sigurlaug sagde ...

Vá, en hvað viðkomandi vinnufélagi þinn er heppinn! Fallegur kragi.