søndag, december 19, 2010

FO nr 61



-Så blev det sidste julegavestrikketöj færdigt. En sweater til Vanda, strikket oppefraogned, på pinde 2mm og 2,5mm af tre forskellige slags strömpegarn, og med perler i til mönster. Så nu går jeg tilbage til min poncho, og så har jeg jo tre vigtige födselsdage i januar hvor jeg har tænkt mig strikkede gaver, så jeg må igang.

-And so the last knitted christmas gift is finished. A sweater for Vanda, knitted topdown, on needles US0 and US2, from three different kinds of sockyarn, and with pearls for pattern. So now back to my poncho, and then I have three important birthdays in january where I´ve decided on knitted gifts, so I have to get started.



6 kommentarer:

Samtal från min trädgård sagde ...

De var fine, og halstörklädet, det retstrikkede, var väldigt smart.

christunte sagde ...

Pind 2 og 2½?
Altså - jeg troede, at man havde en fordel på Island med alt det tykke uld, så man ikke behøvede at strikke på små pinde!
Den er virkelig sød, og du er rigtig sej til at strikke...

Sonja sagde ...

Sniðugt að nota perlurnar svona sem munstur. Það kemur mjög vel út :)

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Den er utrolig flot med de der perler i, men det er da et stort arbejde på så små pinde....

Eva sagde ...

Hvor er du flittig. Der er mange, der bliver glade for dine gaver under juletræet:)

Anonym sagde ...

Sikke nogle skønne trøjer du har vist frem på det sidste... er der nogen bestemt opskrift eller er det bare en "på-rygraden" ting?

Kh Karen