lørdag, november 06, 2010

FO nr 53/2010



-Det næste halstörklæde er færdigt, nr 3 ud af de 6 planlagte. Denne gang strikket af Drops Delight, på pinde 3mm, i et simpelt ret/rib mönster. Jeg brugte op 2 nögler, og så har jeg givet 50gr garn væk som födselsdagsgave, så 150gr på garn ud kontoen. Men, der er også kommet lidt nyt garn til, det viser jeg jer i morgen.

-The next scarf is finished, nr 3 of the 6 planned. This time knitted from Drops Delight with needles US3 in a simple garter/rib pattern. I used up 2 balls and then I gave away 50gr of yarn as a birthday gift, so 150gr on the yarn out account. But, there has also come in some new yarn, I´ll show it to you tomorrow.



7 kommentarer:

Eva sagde ...

Du er sandelig flittig.
God weekend

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Det er da et flot halstørklæde...
God weekend.

Angelikas quilts and knits sagde ...

godt gaaet :-)

Eva S sagde ...

Halsduken är jättesnygg i all sin enkelhet!

Lin sagde ...

Du er simpelthen saa aktiv og saa forudseende at jeg faar helt daarlig samvittighed hihi. Jeg kommer nok igen i aar til at fare rundt som en prut i en kop kefir og taenke jul om fem minutter, jamen gaverne?????
Godt gaaet.

cille sagde ...

Et herlig skjerf du har laget deg! Langt, godt og varmt. pssst...GIVEAWAY hos meg nå!

Dorte sagde ...

Sikke flittig :-)