mandag, april 24, 2006

Forårsfornemmelser / Feeling of spring

-Nu tror jeg endelig foråret er ved at komme hertil. Hvor er det dog dejligt med sol og lidt varmere luft. Derfor har jeg jo været nödt til at lave et nyt sjal, et forårssjal.
-I think spring is finally coming to us. How lovely with a little sunshine and a bit warmer air. Thus I was forced to make a new shawl, a spring shawl.

-Her er min dejlige, varme vinterdunjakke, med mit fine Kauni uldsjal. Nu håber jeg snart at kunne lægge den væk i et skab.
-Here is my wonderful, warm winter-downjacket, with my nice Kauni woolen shawl. I hope soon to be able to stash it away in a closet.








-Her er så min fine, nye forårsjakke, er den ikke bare söd, köbt i Köbenhavn i februar.
-Here is my pretty, new springjacket, isn´t it just cute, bought in Copenhagen in february.
























-Her er den så sammen med det nye sjal jeg har lavet.
-Here it is together with the new shawl I have made.
















-Her er sjalet, lavet af Lang Coco (65%bomuld-35%acryl) med striber af Löve Cocoon (100%uld), pinde 8mm.
-Here´s the shawl, made of Lang Coco (65%cotton-35%acrylic) with stripes of Löve Cocoon (100% wool), needles US 13.








-Nærbillede
-Close-up

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

mjög fallegt!

claudia sagde ...

I sure love your choice of colors!

:)