mandag, januar 04, 2021

Status for år 2020

Så er året 2020 gået, og jeg tror vi alle er enige i at det er godt at det er forbi. Mit strik, og hækling, blev til ialt 10.354 gram garn brugt. Mit mål var 12 kilo, det nåede jeg så ikke helt, men der kom jo lige en flytning i vejen + at så flyttede det nye barnebarn ind her hos os, og han tager jo meget af opmærksomheden. Her en liste over hvad jeg fik strikket: Til voksne: 1 tæppe, 13 huer, 7 par vanter, 1 poncho, 9 par sokker og 2 sweatre. Til börn: 1 tæppe, 37 hagesmække, 2 kjoler, 7 par sokker, 12 huer, 3 bukser, 1 heldragt, 13 par vanter og 14 sweatre/tröjer. Målet for 2021 er så, ligesom för, at strikke mest muligt fra lager og bruge mine, og andres, rester (jeg får meget foræret).

2 kommentarer:

Ellafanta sagde ...

Sikke meget du har fået strikket

christunte sagde ...

Det er helt vildt med din produktion! Virkelig flot.