fredag, december 28, 2018

Optælling for 2018

Nå så er året ved at være gået, i hvert fald kommer der ikke flere FO´s herfra inden nytår. I år fik jeg strikket/hæklet: til voksne: 1 tröje - 3 par sokker - 13 par vanter til börn: 3 kjoler - 21 tröjer/sweatre - 1 par bukser - 9 par vanter - 14 par sokker - 27 huer Diverse: 4 grydelapper - 5 poser/net - 1 sjal - 3 börnetæpper - 6 kökkenhåndklæder ikke så ringe, vel? Jeg fik brugt 10.743 gram garn, gav bort 1.840 gram og ind til lageret kom der (indköb og gaver) 4.250 gram - hvilket giver en lagernedbringning på 8.333 gram. I begyndelsen af 2011 bestemte jeg at forsöge at mindske mit garnlager lidt, og siden da har jeg kun köbt meget lidt nyt ind, samtidig begyndte jeg så at före regnskab på garn ud og garn ind. Resultatet er at på de 8 år (2011 - 2018) har mit lager mindsket med ialt 54.913 gram!!!! Så nu synes jeg det er kommet ned på et nogenlunde acceptabelt nivå, jeg kan i hvert fald nemt overskue og huske hvad jeg har. Til jeg der stadig læser med herinde sender jeg mine bedste julehilsner og önsker om et godt strikkeår forude.

4 kommentarer:

Angelikas quilts and knits sagde ...

hej Frida,
det er imponerende med hvor meget du har nedbragt dit lager !

Rigtig godt nytår også til dig og dine kære

Angelika

Ellafanta sagde ...

Sikke meget du har strikket.

Godt Nytår

Lea sagde ...

54 kg. ?? ikke så lidt. Godt nytår og god strikke lyst.

christunte sagde ...

Det er simpelthen så imponerende! Virkelig godt gået.