torsdag, februar 15, 2018

FO nr 9-13/2018

Jeg er den der altid går rundt med en masse ting og tangel, der er noget der skal med hjemmefra og ind på arbejde, og andet der skal med hjem fra arbejdet, jeg skal på venindebesög og da er der lige to låneböger er skal afleveres, etc, og jeg gider ikke have ekstra ting i min håndtaske. Og siden jeg holdt op med at köbe plastikposer i butikkerne synes jeg at vi altid mangler bæreposer, for jeg gider ikke gå rundt med et kæmpestort indköbsnet med supermarkedets logo på. Så nu fik jeg elimineret en bunke meget gammelt restegarn og ved hjælp af en hæklenål lavet nogle bæreposer jeg rent faktisk kan tænke mig at gå rundt med.

2 kommentarer:

Strikkeheksen sagde ...

Sådan Frida 😊 du er som sædvanlig flittig ig jeg forsømmer at kikke blogs efter jeg er kommet på Instagram. Utroligt søde pigekjoler du har lavet, der hænger der på rad og række 😊 så fine 😊

Fuglemamma sagde ...

Lurt og nyttig og jammen bra fint også!