søndag, januar 22, 2012

Så blev det klaret / And so that was done

- Jeg er nu færdig med at bruge op alt hvad jeg havde af bomuld og bomuld/akryl, og har fået en god stak projekter ud af det. De förste ligger nu til törre og der er flere i vaskemaskinen i öjeblikket, så der kommer nogle FO indlæg her de næste par dage. Jeg var heldig, kiggede igen på de strömper, og de kunne altså snildt stoppes én gang til, så jeg slap for at strikke nye födder på. Næst skal den röde kjole göres færdig, og så er jeg ved at afpröve et mönster med hæklenålen. - I have now used up all I had of cotton and cotton/acrylics, and I got a good stack of projects out of it. The first ones are now laid out to dry and the next batch is in the washer, so there´s FO posts coming the next couple of days. I was lucky, took a better look at those socks and sure they could be darned once more, so I don´t have to knit new feet on them just yet. Next I´ll finish my red dress and I´m trying out a pattern with the crochet hook.

2 kommentarer:

Lis sagde ...

Sejt, jeg må nok også igang med at skabe lidt fo'er fra min kurv.
Glæder mig til at se din røde kjole.

Kh. Lis

dqpage sagde ...

Det er godt at få brugt nogle af resterne :o)
glæder mig til at se hvad det er du har fået ud af dem mvh Mona