lørdag, november 26, 2011

Yum, hvor lækkert! / how delicious!

-Jeg var sammen med strikkeklubben til beskuelse af en ny garn-netbutik for nylig. Jeg kunne ikke dy mig for at köbe dette total lækre garn. Det består af 70% mink, 20% merino uld og 10% silke, og det er blödt, blödt, blödt. Og ja, du læste rigtigt, der er hår af mink i! -I went with the ladies from my knit club to visit a new web-yarnshop recently. I couldn´t not buy this totally yummy yarn. It´s made with 70% mink, 20% merino wool and 10% silk, and it´s soft, soft, soft. And yes, you read it right, there´s mink hair in this!

5 kommentarer:

ullaskovjensen sagde ...

Det lyder helt vildt med mink - og jo, de er da bløde. Det bliver spændende, hvad der kommer ud af det :-)

dqpage sagde ...

Det ser da ellers lækkert ud.
hvad var det for en webgarnshop?
mvh Mona

Lavendel sagde ...

Ja, lidt nysgerrig er man jo...:-)

christunte sagde ...

Uuuuuhhhh, hvor lækkert! Husk nu at strikke noget til dig selv denne gang.

Karin Grøn sagde ...

Mums det lyder let og varmt og lækkert- et link til den netbutik vil jeg gerne høre lidt om.Skægge ting de netbutikker får hjem. Hos http://garnbutik.dk fandt jeg noget garn der var lavet af havtang og nu med mink- hvad mon det næste bliver