fredag, marts 25, 2011

FO nr 25/2011



-Jeg har også strikket et par fine, tynde mönstrede vanter. Mönstrene er en blanding af noget jeg fandt og noget jeg fandt på. Pinde 2,5mm, tyndt islandskt uldgarn (rester fra ponchoen), störrelsen passer min yngste datter, så nok en dame small.

-I´ve also knitted a pair of thin, finely patterned mittens. The cuff pattern I found somewhere, the hand pattern I made up. Needles US2, fine icelandic wool (leftovers from my poncho), size lady small, they fit my youngest daughter.


8 kommentarer:

Lin sagde ...

Hvor er de bare flotte. Dejlig farvesammensaetning. Hvem er den heldige?????

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Wauh, sikke en imponerende produktion af vanter.
God weekend :-).

christunte sagde ...

Du er sandelig meget effektiv!
Flotte, flotte vanter, allesammen.
Er I begyndt at have det lidt varmere på Island også?

Helvigs strikkehjørne sagde ...

De er rigtig flotte fint mønster du har strikket på dem.

Lene Sophie sagde ...

Sikke mange flotte vanter du har fået strikket, men jeg håber da at foråret også er kommet til Island så de ikke skal bruges før til vinter...

Harpa Jónsdóttir sagde ...

Mikið eru þeir fallegir!

Eva S sagde ...

Så många fina vantar!

Fuglemamma sagde ...

Det var virkelig flotte vanter, et mønster verdt å skrives ned kanskje?