onsdag, april 21, 2010

FO nr 13/2010




-Et sjal er klart. Strikket på pinde 4mm, af Tao, et garn fra Colinette af 100% silke, og det er helt utrolig blödt, ingen opskrift. Jeg havde tænkt at min yngste datter skulle have det, men hun synes det er "lidt for meget pink", så jeg tror jeg beholder det selv. Det sidste billede viser den rigtige farve.

-A shawl is finished. Knitted on needles US6, from Colinette´s Tao, 100% silk, and it´s unbelievably soft, no pattern. I had intended it for my youngest daughter, but she thinks it´s "a bit too pink", so I´ll be keeping it for myself. The last picture shows the right colour.


6 kommentarer:

Helle : sagde ...

Nøj det må være dejlig blødt !

Irene sagde ...

Det er da et skønt sjal i en rigtig dejlig forårsfarve!

christunte sagde ...

Hold op, som du spytter færdige ting ud.... Jeg er vildt imponeret!
Sikken en fin, lyserød farve.

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Skønt sjal, jeg synes det er en rigtig flot farve. Fin her til sommer.

Vilma sagde ...

Nydeligt Frida , og dejlig farve :-)

Harpa Jónsdóttir sagde ...

Fallegt!