mandag, februar 08, 2010

FO nr 4/2010




-Sjalet er færdigt og bliver så årets förste julegave. Som vanligt når jeg strikker sjaler har jeg fundet på mönstret undervejs. Strikket på pinde 4mm af Rowan 4-ply soft (den mörkere farve) og Admiral strömpegarn. Alt garnet var rester fra DENNE tröje og det hele blev brugt op.

-The shawl is finished and is to be this years first christmas gift. As usual when I make shawls I have made up the pattern as I went along. Knitted on needles US6 from Rowan 4-ply soft (the darker colour) and Admiral sockyarn. All the yarn were leftovers from THIS sweater and I used it all up.


13 kommentarer:

Mie sagde ...

Whau det er flot Frida - "finder på mønsteret undervejs" - jeg er dybt dybt imponeret.

Anja sagde ...

Frida, Jeg er bare forelsket..
Kommer der måske en opskrift engang man kan købe??
For jeg kan ikke "finder på mønsteret undervejs" :0)
Du er bare så dygtig altså.. Har jeg vist skrevet mange gange før.
KH Anja

Sonja sagde ...

Ekki smá flott sjal! Sérstaklega parturinn í miðjunni. Kemur vel út !

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Hold da op den er flot, laver du en opskrift vil jeg meget gerne købe en.

Harpa Jónsdóttir sagde ...

Glæsilegt!

Ég er að spá í að gera þetta líka í ár - að byrja snemma á jólagjöfunum.

Kludemutter sagde ...

Et pragtfuldt sjal du har strikket.
Du kan bare det der ;)

Yt

Lona sagde ...

Hvor er det bare flot, flot, flot!!

Lea sagde ...

Det må være super dejligt at få julegave fra dig. Flot, flot sjal.

Anonym sagde ...

Nøj altså, hvor er det smukt!!! Jeg er helt vild med de to toner af farven! Heldig julegavemodtager siger jeg bare!
Kh Karen

Nina F sagde ...

Super flot sjal du har lavet Frida, modtageren er bare så heldig.

Eva S sagde ...

Så fin!Lycklig den som sjalen får!
Kram

Sigurlaug sagde ...

Vá, hvað sjalið varð fallegt!

Anonym sagde ...

Þetta er ofsalega fallegt!